RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBARƏK!

Gündəlik Məşqini Ev Şəraitində Et!
Düzgün Yuxu Rejiminə Riayət Et və Virusu Bahanə Edib, Nə Gəldi Yemə!
Unutma! Virus Sənin Alacağın Tədbirlərdən Güclü Deyil!

RAHAT İSTİFADƏ ET!

Əziz izləyicilər! Məşq proqramları, diyeta və bir çox şeyi görmək görmək üçün saytdan qeydiyyatdan keçməyiniz xahiş olunur.

Fitness Dünyası

YENİLƏNMİŞ GRAFİKA

İdmana aid Xəbərlər

Məşq Proqramları

Ən Son İdman Yenilikləri

HƏDƏFLƏRİN UĞRUNDA

HƏRƏKƏTƏ KEÇ!

Xəyallarını gerçəkləşdirmək üçün buna məcbursan.

ƏSLA DAYANMA!

Yolundakı çətinliklərə güc gəl.

ÖYRƏN VƏ TƏTBİQ ET!

Əngəllərin qarşısında səni bildiklərin xilas edəcək.

UĞUR SƏNİNLƏ OLACAQ!

Ən sonunda qazanan sən olacaqsan!

MƏŞQ PROQRAMLARI

Bodyfitness fərqi ilə Arnold Schwarzenegger haqqında ümumi məlumat və heç yerdə olmayan şəxsi məşq proqramı xəbərin davamında...

Qeyd edək ki, Lazar Angelovun bu məşq proqramı 1 həftə içində 5 gün üçün tərtib olunub. Hər əzələ arasında minimum 36 saat, maksimum 48 saat ara verməlisiniz.

Kai Greene'in məşq proqramı. Qeyd edək ki, bu proqramı istifadəsi üçün fitness'lə professional məşqul olmalı, qida rasyonunuz zəngin olmalıdır.

#EvdəQal #BekarQalma

Əziz izləyicilərimiz! Ölkə olaraq çətin günlərdən keçirik. Fitness zalları bağlıdır. Lakin bunu bahanə edib məşq etməmək olmaz! Ev şəraitində etdiyiniz məşqləri (şəkil və ya video) instagram statusunuzda bizi (@bodyfitness.az) tag edərək paylaşın. Bizdə sizi statusumuzda paylaşaq. Həm bir-birimizə dəstək, həmdə motivasiya olaq!

QEYD: Paylaşımınızı görməyimiz üçün profiliniz açıq olmalıdır!

BİZİM KOMANDAMIZ

BURADA SƏN
OLA BİLƏRSƏN!

POWERLIFTING TƏLİMÇİ

  • Çempionluqları: 0
  • İxtiası: Ağırlıq qaldırma üzrə
  • Təcrübəsi: 0 il

BURADA SƏN
OLA BİLƏRSƏN!

FITNESS TƏLİMÇİ

  • Çempionluqları: 0
  • İxtisası: Fitness, Yoga
  • Təcrübəsi: 0 il

BURADA SƏN
OLA BİLƏRSƏN!

BOKS TƏLİMÇİSİ

  • Çempionluqları: 0
  • İxtisası: Boks trainer
  • Təcrübəsi: 0 il

BURADA SƏN
OLA BİLƏRSƏN!

YOGA TƏLİMÇİSİ

  • Çempionluqları: 0
  • İxtisası: Yoga mütəxəssisi
  • Təcrübəsi: 0 il

ÜMUMİ FİTNESS MƏŞQ PLANI

POST HAQQINDA ƏTRAFLI MƏLUMAT

Bu postu qurmaqda məqsədimiz, ümumilikdə məşq edənlər üçün xarici kanallardan da ilham alaraq tərtib etdiyimiz ümumi fitness məşq planıdır. 'Ümumi Fitness Məşq' planına nələr daxildir? Həftəlik və ya gündəlik etdiyiniz məşq planını grafik halında günlər və saatlar olaraq tərtib etdik. Məşq proqramınız yoxdursa əgər seçiminizə görə BURA klikləyərək proqram seçə bilərsiniz. Təmamilə ödənişsiz proqramlar məhz o klikdədir. Əlavə olaraq yemək proqramınıda tərtib etdik. Qeyd edək ki, bu yemək proqramı hər hansı bir diet proqramı deyil! Gündəlik rasion olaraq hesablanıb, tərtib edilmişdir. Hər tipdə bədən quruluşuna aid yemək proqramı vardır.

3 GÜNLÜK MƏŞQ PROQRAMI

3 günlük məşq proqramı həftədə 3 dəfə məşq edənlər üçün qurulmuşdur. BURADAKI KLİKƏ tıklayaraq özünüzə uyğun 3 günlük məşq proqramını seçə bilərsiniz. Sağ tərəfdəki saatları sadəcə məşq proqramları üçün nəzərdə tutmuşuq. Yemək planına heç bir aidiyyatı yoxdur. Həmin o saatlarda zalda keçirəcəyiniz vaxt ümumi standartları nəzərə alaraq qoyulmuşdur. Həftənin 7 günlük planı hər tipdə məşq edənlər üçün dizayn olunmuşdur. Həftənin günlərini yox saat aralıqlarını nəzərdə tutun. Sonda da onu deyək ki, həftənin 5 günü məşq edənlər bu saat grafikindən full istifadə edə bilər.

ENDOMORF BƏDƏN QURULUŞU

Endomorf bədən quruluşlu kişilər daha çox dolu olurlar. Onlar çox asan yolla çəki toplya bilirlər. Ona görə də endomorf bədən quruluşuna sahib olan kişilərin məşq proqramı fərqlənir. Endomorf bədən quruluşuna məxsus kişilərin məşq proqramı 90-120 dəqiqə arasında davam etməlidir. Məşq proqramı zamanı istirahət isə 60-90 saniyə ərzində davam etməlidir. Endomorf bədən quruluşu olan insanlar zalda məşq zamanı hərəkətləri 3-4 set aralığında 10-12 sayda etməyiniz daha məqsədəuyğun olacaqdır.

MEZOMORF BƏDƏN QURULUŞU

Mezomorf bədən quruluşuna malik kişilər doğuşdan güclü bədənə sahib olanlardır. Onlar doğuşdan əzələli olurlar və geniş çiyinlərə məxsusdurlar. Onlar tez bir zamanda əzələ toplayan tiplərdəndirlər. Ona görə də əgər siz mezomorf bədən quruluşu ilə doğulmusunuzsa özünüzü bəxtəvər hiss edə bilərsiniz. Məşq proqramınızı 3 günlük təşkil etməlisiniz. Bir əzələ qrupu üçün 8-12 təkarlar edərək məşq proqramınızı davam etdirə bilərsiniz.

EKTOMORF BƏDƏN QURULUŞU

Əgər təbiət sizə ektomorf tipli bədən quruluşu bəxş edibsə heyifslənməyin. Maddələr mübadiləsinin yaxşı getməsi, sizin tez bir zamanda çəki yığmağınıza kömək edə bilər. Amma əlbətdəki, düzgün qaydalara əməl etsəniz. Əsas üstünlüyü ümümi məşqlərə verin. Məşqlər mütəmadi hal almalıdır və 45 dəqiqədən çox olmamalıdır. Bütün əzələ qruplarına aid olan məşqləri 4-6 dəfə təkrarlamaq lazımdır və 6-8 arası təkrarları etmək lazımdır. Bu maksimal nəticəyə daha tez çatmağınıza kömək edəcək.

MƏŞQ SAATLARI

  • Bazar ertəsi16:00 - 17:30
  • Çərşənbə axşamı16:00 - 17:30
  • Çərşənbə16:00 - 17:30
  • Cümə axşamı16:00 - 17:30
  • Cümə16:00 - 17:30
  • Şənbə16:00 - 17:30

Qeyd: Məşq saatları "Life Fitness" Akademiyasının mütəxəssisləri tərəfindən müəyyənləşdirilmişdir!

Qeyd: Minimum həftənin 1 günü istirahət etməlisiniz!

PARTNYORLARIMIZ

ÇƏKİ KÜTLƏ İNDEKSİNİN HESABLANMASI

GÖSTƏRİCİLƏR
View BMI Class
KÜTLƏ İNDEKSİÇƏKİLƏR
< 18.5İdeal Çəkinin Altı
18.5 – 24.9İdeal Çəki
25.0 – 29.9İdeal Çəkinin Üstü
30.0 – 34.9I Dərəcə Obezite
35.0 – 39.9II Dərəcə Obezite
≥ 40.0  III Dərəcə Obezite